Powered By Blogger

Saturday, September 10, 2011

raya day - sambung - :)

Saturday, September 10, 2011
hee..lupa nak selitkan skali dlm post semalam..teeeheee.. xD
lupa nak citer psl gift yg Sel bagi..dia bagi mlm sebelum aku balik..mean, malam dia bagi and keesokkan hari nya aku balik Shah Alam..rase terharu..nak je peluk2 dia terus..uhuk..hadiah tu so sweet..dia mmg suka bagi hadiah2 yg sweet la..hihi..before ni dia ade bagi selipar Patrick..alaa..selipar utk kegunaan dlm rumah..n bentuk Patrick..aku sayang sgt2 kat selipar tu..tapi entah mcm mane boleh ilang, time aku busy sangat2 kemas barang pindah dari Pilah ke Shah Alam bulan May ari tu..tsk.tsk..mau meraung aku kejap..tp lama2 okay la..dah tak meraung2..hehe.. :P banyak2 kali gak aku merayu mintak maaf kat Sel sbb ilangkan sliper tu..tp kan, mcm la tak kenal si Sel nih, rileks je..aku je yg emo lebih..bahaha.. =.=" tapi *brape byk tapi dah*, aku curios gila lah, mane pegi sliper tuh..maybe tertinggal dlm bilik hostel kat uitm pilah kot..waaaa..! sobsss...

dan skrang dpt gift baru dr Sel..sweetttt..cantikk..eventough tak dpt menggantikan sliper Patrick yg always dihatiku tuh, tp at least la, jd pengubat rindu...huk3..
cute isn't it..? aww..terharu aku..hihihi..dah la color pink..i love it sooo much.! janji tak nak hilangkan ag dah.. :D it is not patung actually..bukak kepala dia, ade kipas..kira Sel tak nak aku berpeluh la, then dia bagi kipas kat aku..hee..yup.aku kuat berpeluh..even tak panas, dan suhu yg sgt2 sejuk pun aku still berpeluh..kdg2 la..aku tak panas pun, just tiba2 berpeluh..huk3.. but anyway, thank you so much my honey, Sel..!! i won't lose it again.. :))))

the day after aku balik ke Shah Alam, turun keje as usual lah..even rase tak brape sihat, tapi gagahkan diri jugak g keje..uhuk..bila masuk pintu kilang je, terharu lagi...waaa...diorang sambut aku mcm dah berabad-abad tak jumpa..haahahha..semua suka+terkejut+ter'jatuh cinta' with my new appearance..hehe..then ade sorg workers ckp,"korang jgn kacau dilla..dia awek aku..langkah mayat aku dulu kalau nak tackle dia.."..hee..semua tersengih2 je..and aku dlm ati, mak aii..sejak bila plak aku bercinta ngan dia.? =.=" huhu..since aku pakai tudung, ramai yg excited, lebih2 ag yg rapat ngan aku..kat tempat keje tak yah ckp la..dah la diorang mmg gatai2..bahaha..and ade sorg abg ni, kira agak rapat ngan aku, dia ckp,"dilla jgn bukak2 tudung lagi k..pakai je terus..dila cantik & manis pakai tudung.."...aku.? aku tersipu2 malu la..ngee...aku tak leh kalau org puji2 nih..kembang semangkuk hidung aku yg memang dah kembang nih..bahahahha.. xD

okay..stop pasal puji2 semua..hee..then, Kak Az & Kak Zila ajak g klua mkn time lunch..lunch kat Secret Recipe.. :)) waaa...sukeee..! at last aku dpt gak mee Japanese Soba yg dah berbulan2 tak makan..huhu... :)


my Japanese Soba and my beverage *lupa name sbb pjg name dia..hee*..sedapppp sangat2..dulu time pegi ngan Kak Az je, diorang ckp unavailable..but now, dah ade..at last..lepas gak gian.. :D
makanan Kak Zila..dia pun ngidam spaghetti meatballs nih..last2 dpt gak dia mkn..kakak aku sorang nih ngidam2, ade 'isi' ke ape..? hehe..harap2 dia cepat2 lah pregnant..aku nak jadi auntie lagi..*padahal anak buah dah ramai* =.="

makanan Kak Az..prawn macaroni cheese & vanilla shake..macaroni tu sedappp...aku yg tolong dia habiskan macaroni tu..hehehe.. xD
okayyy..pendek kata lah, semua makanan kat Secret Recipe memang sedap2..tak leh nak deny kan kenyataan itu..hee.. :)
pastu kan, rase tak berbaloi mkn kat situ, sbb at last, time malam nye, aku muntah kan balik semua ape yg aku makan..pastu jatuh terbongkang tak larat nak bangun..tsk..tsk.. =.="

okay lah..nak undur diri dulu yee..mau layan crita korea mlm ni.. and oh, hearing Daesung voice, make me smile again n again..harap2 lah aku nikah ngan dia 1 day nnti.so that hari2 aku boleh senyum.. xD *okayy.berangan lebih*.. bye.! toddles.! :)

0 comments: