Powered By Blogger

Monday, December 5, 2011

my boy birthday.! love! :D

Monday, December 5, 2011
constantly, boy you played trough my mind like a symphony..there's no way to describe what you do to me..you just do to me, what you do..and it feels like i've been rescued..i've been set free..i am hypnotized by your destiny..you are magical, lyrical, beautiful..you are...~ and i want you to know baby..
i, i love you like a love song baby..~
i, i love you like a love song baby..~
i, i love you like a love song baby..~
and i keep hitting repeat-peat-peat-peat-peat-peat...ooo..~
no one compares you stand alone..to every record i own..music to my heart that's what you are..a song that goes on and on..~~
i, i love you like a love song baby..~
i, i love you like a love song baby..~
i, i love you like a love song baby..~
and i keep hitting repeat-peat-peat-peat-peat-peat..ooo...~
.....*lalalalla...nyanyi suara ala2 Selena Gomez...teeheee... :D *

today, 5th December 2011..setahun sudah umur..hehehe..yup.! my boyfie.!.Happy 1st Birthday to Areef Darwish..!! my cute and lovely and adorable nephew..! setahun dah umo dia..but still, belom pandai berjalan..still merangkak and try to berdiri sendiri..so cute..!! :D 


mcm cepat lak masa berlalu..mcm baru semalam Kak Mila nikah..which is on February 2010..then pregnant, bunting pelamin.. :) then 5th December 2010, lahir lah seorang bayi..my nephew..how i am so glad to have him in my life..my light..my sweetheart..he will always be my boy.! :D and now dah 5th December 2011..dah setahun umur dia..agak nakal, contoh suka naik tangga lah, naik kerusi lah, segala benda dia nak naik..org makan, dia nak mkn jugak..tp good boy jugak sebab jarang buat perangai..jarang nangis...nangis time dia lapar n nak susu je..paling best kalau dia ngantok, sanggup tahan mata kepala jatuh2..eiii.! geram aku..hahaha..aku suka sangat cium dia kuat2 pastu mesti dia geram, mcm nak jadi hulk pun ade..hihi..comey ape..last2 aku gak yg dia gigit, yg dia cakar..pipi aku pernah jadi mangsa habuan dia..kuku tak lah panjang, tp sekali dia cubit, mak datok, leleh gak air mata...huk3..
Awish.! auntie love you so much.! may Allah s.w.t bless you, and dipanjangkan umur..jadi anak yg baik okay..jadi harapan mama n papa..and jadi anak buah harapan kepada auntie gak..hihi..auntie nak Awish jd flower boy auntie nnti, time auntie kawen..promise me keh, syg..iloveyou.! no word can describe my love towards you, baby..thanks Allah, sbb bagi dia dlm family kami.. :')
mesti mula2 korang ingat real boyfriend..baahhaha..tolonggg laa..takde masa nak ber-boyfriend dulu..huhu.. =.=" ni bukan setakat boyfriend, tp teman sehidup semati.. confirm.! memang tak kan pegi dari hidup aku..hanya Allah yg dpt pisahkan kteorg.. :') once again, Auntie love you so much, Awish.! be my boy forever.! :'D

p/s : happy 22nd birthday to Ana (my ex-classmate)..may Allah bless you and have a great year ahead.. :)

0 comments: